vrijdag 20 april 2018

Wauw de Stampin'Up nieuwe inktpads zijn echt geweldig


 
Nieuwe kleuren of terwijl een "Color Revamp"!
Ik heb veel vragen gekregen wat dit nu precies allemaal inhoud.
Ik zal proberen hieronder eea uit te leggen. Mocht het je niet duidelijk zijn laat het me gerust weten.
 
Wat betekend Color Revamp
Elke 5 tot 8 jaar veranderd Stampin'Up haar kleuren series. Dit zodat alles weer up-to-date is. Welke kleuren zijn gewild, welke kleuren zijn in de mode, welke kleuren passen beter bij elkaar...... Tot nu toe hebben wij dit nog niet meegemaakt hier in Nederland. Sommige kleuren gaan er uit (soms echt heel jammer) en sommige kleuren komen weer terug (Jippie)
 
Welke veranderingen zijn er dan in de kleuren.
Natuurlijk verdwijnen de In Color kleuren van 2016-2018. Samen met nog 13 andere kleuren.
Maar er komen ook oude kleuren terug. BV Mint Macaron, Coastal Cabana of Flirty Flamingo.

 
 
Zo gaat het nieuwe kleuren pallet er uit zien!

 
Een paar puntjes om op te letten.

De Archival inkten Basic Black en Basic Grey gaan verdwijnen. De Basic Grey wordt een gewone inkt. Let daar dus op wanneer je deze wilt gaan bijvullen met de re-inkers want deze kun je niet samen gebruiken. De Memento blijft wel in het assortiment. Stanzon komt weer terug samen met de bijbehorende cleaner.
Er zijn nog steeds 2 In Color series (2017-2019 en 2018-2020) Er zijn straks 4 kleuren series ZIE HIERBOVEN Basic Black, Whisper White en Very Vanilla staan nu apart.
 
Heb je net alle Stampin'Up kleuren bij elkaar ..... bedenk dan dat je de re-inkers moet bestellen voordat ze uitverkocht zijn van de kleurtjes die er uit gaan. Misschien ook cardstock in je favoriete kleur. In de nieuwe catalogus komen straks speciale kits met de nieuwe kleuren die je kunt kopen zodat je weer helemaal up-to-date bent.

Ander nieuwtje
Ik had begrepen van Stampin'Up dat de mal aan vervanging toe was waar de inktpads mee gemaakt worden. Een nieuwe mal kost al snel 800.000€ De keuze was dus om na 10 jaar een nieuwe mal te laten maken of te gaan voor een nieuw ontwerp zodat er ook een aantal verbeter punten door gevoerd konden worden. Dat laatste is het dus geworden. Ze gaan gemakkelijker open. Je kunt ze makkelijker stapelen en daardoor nemen ze minder ruimte in. Ook de inkt is verbeterd. Er zit een stofje in die er voor zorgt dat er geen bubbeltjes meer op komen zodat je een mooie afdruk krijgt. Sommige inktpads deden dat. Dit stofje zit dus ook in de nieuwe refills. Je kunt deze gerust gebruiken op je oude inktpads en anders om. ALLEEN NIET BIJ BASIC GREY. Gebruik dus niet de Archival door elkaar. De nieuwe pads passen wel in de oude torens maar wanneer je deze hard rond draait vallen ze er uit. Ik verwacht dat er een andere toren gaat komen????

OP het filmpje hier onder zie je de oude en nieuwe inktpads.


Vanaf 2 mei kan ik de nieuwe Catalogus bestellen. Wil jij de nieuwe catalogus ook ontvangen mail dan naar creationsbyjolan@gmail.com en ik zorg er voor.
In de nieuwe catalogus komen 4 nieuwe Nederlandse sets. En geloof me ze zijn echt geweldig. Ik mag ze nog niet laten zien helaas.....

VERGEET NIET IN DE RETIRED LIJSTEN TE KIJKEN HIER STAAN ECHT SUPER LEUKE DINGEN. MAAR OP = OP. WAT OVERBLIJFT WORDT NA 8 MEI MET KORTINGEN AANGEBODEN. Ik bestel bijna elke week. Je hoeft dus niet speciaal te wachten. Ik verzorg graag je verlanglijstje. Deze kun je me doormailen op creationsbyjolan@gmail.com va 60,- stuur ik het gratis naar je op.



Dan nu het laatste leuke nieuwtje... Vanaf 1 mei komt er een geweldige bundel uit. Verkrijgbaar in drie pakketten. Met GRATIS extra artikelen. Ik heb al twee filmpjes opgenomen deze komen volgende week online te staan hier. Ik vertel je er dan gelijk meer over.


Geen opmerkingen: