vrijdag 1 juni 2018

Nieuwe Stampin'Up catalogus is online....


Hey hallo welkom op mijn blog. Het is al eventjes geleden dat ik een berichtje hier plaatste maar met dat mooie weer ben ik gewoon vaker buiten....

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2018-2019%20Annual%20Catalog/20180404_AC18_en-UK.pdf




Jullie hebben het vast overal al wel gelezen. Vanaf vandaag is de nieuwe jaar catalogus van Stampin'Up online. Klik op het plaatje hier links voor de digitale versie. Heb je hem nog niet vraag er dan een aan via creationsbyjolan@gmail.com. Hij staat weer boordevol mooie nieuwe producten. Ook zijn er zo veel leuke ideetjes in te vinden. Elk jaar roep ik nee, deze is het leukste maar om eerlijk te DEZE is toch tot nu de leukste.








Voor een kleine impressie wat je zoal kunt verwachten kun je op het filmpje hieronder klikken. Er zijn een aantal sets waar ik echt helemaal weg van ben. Daar binnenkort meer over.


En weet je wat NOG LEUKER is Stampin'Up heeft 4 nieuwe Nederlandse sets uitgebracht. ****WOeWHOE**** echt te leuk en zo bruikbaar. Je kunt ze onderling goed combineren.






De eerste bestellingen zijn al onderweg naar Stampin'Up Ik verzorg met veel plezier jouw verlanglijstje. Natuurlijk kun je via mijn online winkel zelf shoppen (met je credit kaart)  Je vind hem hier rechts op mijn blog. Maar heb je geen credit kaart of wil je eerst info hebben stuur me dan gewoon een email naar creationsbyjolan@gmail.com
GRATIS VERZEMDEN VANAF 50,- BINNEN NEDERLAND

groetjes Jolan


Geen opmerkingen: