dinsdag 17 juli 2018

"Share what you love" Stampin'Up Kado doosje






Hey hallo,
Afgelopen weekend vierde ik het feit dat ik alweer 5 jaar Stampin'Up demonstratrice ben.
Dat is toch wel een feestje waard..... Daarom blijft de actie geldig zoals op het plaatje hier links. Dit is een mooie manier om je inkt, cardstock en refills aan te vullen.

Wil je hier gebruik van maken stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com













Bestel je voor 50,-€ dan ontvang je van mij ook nog eens een extra Stampin'Up kadootje. Hoe leuk is dat. Deze week zijn dat de 2018-2020 Incolor mini builder clips. Heel handig voor in de agenda of om je kado zakje te sluiten.










Ook voor vandaag heb ik weer een leuk filmpje op mijn You-tube kanaal gezet. Tenminste mocht je het nog niet gezien hebben omdat je een abonnement heb op mijn kanaal. Altijd slim want zo mis je natuurlijk niks.

Wanneer ik in een winkel ben maakt niet uit welke winkel dan snuffel ik altijd naar kleine leuke kadootjes. Zo ook nu weer.....



Weten hoe je dit leuke doosje na kunt maken. Klik dan op het plaatje hieronder en ik laat je zien hoe je snel en simpel dit doosje maak.


Veel kijk plezier. 
groetjes Jolan

























Geen opmerkingen: