zondag 2 mei 2021

#tutorial #zelfmaken Leuke handcrème kado verpakking


Hey hallo,

Altijd als ik ergens kom moet ik even shoppen. Het liefste in een drogist. Je vind daar de leukste spulletjes waar je kleine kadootjes van kunt maken. Vaak neem ik dan van die kleine mini tubetjes handcrème mee. Ze hebben ze bij de Rituals, Bath and Body Work, Kruitvat en jaaa... zelfs bij de Lidl. 



Het leukste is om er dan een doosje om heen te maken. Vandaag eens een keer iets anders. Namelijk een verpakking waar ook een nagelvijl bij zit. Deze zijn goedkoop te vinden bij Action. Stampin'Up heeft altijd wel een kleur cardstock wat precies bij de kleur tube past zoals jullie kunnen zien. Je kunt het dan combineren met design papier of inkt in dezelfde kleur. De verpakking hierboven helemaal rechts heb ik bewerkt met gouden embossing poeder wat het helemaal een feestelijk effect geeft.



Wil je weten hoe ik deze leuke verpakking maakte?
Klik dan op de foto {hier} onder.


Heb je vragen of wil je iets weten mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com



Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd. Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart. De verzendkosten zijn 5,95€ Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd.

Geen opmerkingen: