zaterdag 29 november 2014

"Sparkle" bij Creations by Jolan


Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag avond hadden we  bij Stampin Up een meeting 
in Motel Nuland van, van der Valk!
Daar worden wij dan bijgepraat over alle nieuwe en komende dingen die op stapel staan.
Er is een leuke make and take. Een Price Patrol (want er is ook wat te winnen)
ENNnnnn jaaaa.........
Krijgen wij al sneakjes te zien van alle nieuwe spullen die in de nieuwe Voorjaars brochure staan.
Wij mogen al een maand eerder bestellen dan onze klanten.
Ook wat er in de Sale-a-Bration staat aan gratis producten.
Ik kan jullie zeggen ga maar vast sparen!

Maar wanneer je slim ben dan wordt je gewoon zelf demo want tot 2 december 23 uur
Kost het starters pakket 96,75 euro Je mag dan voor 179,- euro  aan producten uitzoek! 
JE KUNT DAN ZELF PROFITEREN VAN ALLE VOORDELEN!
Wie wil dat nou niet. Wacht niet te lang en schrijf je snel in by Creations by Jolan.
Ik deel graag mijn creatieve ideetjes met je!
Klik op onderstaande link en volg de instructies


Onderstaan een foto van onze tafel Het was reuze gezellig.


Natuurlijk moet er ook geswapt worden.
Dit was mijn swap deze keer.
"Sparkle"
Want van al die leuke producten die Stampin up in het assortiment heeft ga je vanzelf stralen!

Dus wacht niet te lang. Wordt hobby demo ...
Ik hoop jou in mijn team te mogen ontmoeten.
Creations by Jolan



Geen opmerkingen: