zaterdag 29 november 2014

Swapperde swaps van Jolanda Meurs deel 5


Hallo allemaal,

Sorry ik zei dat dit de laatste swaps waren maar ik had er zo veel dat ik er over een paar dagen nog wat plaats indezelfde kleur stelling. Anders wordt de blogpost wel erg lang.

\
Van deze vond ik de geponste sterren heel leuk.
Hij is van een Duitse Demo Beate Wacker

Dit zijn de kant en klare doosjes. 25 voor 8,50.
Heel bruikbaar voor verschillende doeleinden.
Toen ik de rechtse open maakte zat er een super klein MINI TIC TAC doosje in.
Hij is van Rebecca Willmore uit Engeland. De linker is van Krista Driessen.
Schattig ook met heerlijk ruikende badbruis tabletten.

Deze was JCscrap.canalblog.com


Ook weer de tag topper punch gebruikt.
Helaas zonder naam

Deze is van Diana Besemer 
Ik denk dat hier een kaartje in heeft gezeten maar helaas heeft dat
de reis naar Nederland niet overleeft.

tot over een paar dagen met ECHT DE LAATSTE swaps

Geen opmerkingen: