zaterdag 22 augustus 2015

Kerstkrans vol met kadootjes / Creations by Jolan

Hey hallo,
Elke keer kreeg ik de vraag... JOLANnnnnn wanneer geef je nou eens die "ene" workshop?
Maar op de een of andere manier kwam het er elke keer niet van.
Deze krans hangt namelijk het hele jaar op de deur van mijn workshop ruimte.

Maar dit jaar heb ik hem ingepland voor ALLE liefhebbers van het maken van doosjes.

Deze geweldige, super leuke, gave workshop geef ik op 28 november. Ik heb maar beperkt plek hiervoor. We beginnen zaterdag 28 november om 10:30 tot ongeveer 15:00 uur. De kosten zijn 45,- inclusief een lichte lunch, goed gevulde workshop kit, patronen en krans van 50/60 cm groot. Ik maak een duidelijk beschrijving zodat je lekker aan de slag kunt in je eigen tempo. Ondertussen kan ik jullie voorzien van wat koffie/thee en wat lekkers.



Erg moeilijk is de workshop niet maar je moet wel handig zijn met een snij/ril apparaat.
Wanneer de Kerst voorbij is pak je hem in en volgend jaar kan hij zo weer op gehangen worden.....

Zeg nou zelf is hij gaaf deze krans of niet!

Dus geef je snel op door een mail te sturen naar jmemeurs@hetnet.nl
Want vol=vol

groetjes Jolan
Neem ook eens een kijkje bij mijn andere workshops.




Geen opmerkingen: