dinsdag 18 augustus 2015

Sneakjes nieuwe workshop seizoen / Creations by Jolan in Wageningen

Hey hallo ,
Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen hier. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van de nieuwe workshops die hier komend seizoen in Wageningen gaan draaien. 
Ik heb er enorm veel zin in. Voor het hele programma klik je {hier}
De eerste workshop begint op dinsdag 25 augustus 
om 19:30 tot 21:30. Kosten 15,- euro.
Wat gaan we doen deze avond? 
Natuurlijk heb ik al heel veel van de nieuwe spullen hier die jullie alvast kunnen bekijken.
We gaan ook gelijk aan de slag met wat van deze nieuwe materialen.
Yeah de nieuwe Catalogus is zo gaaf weer.....
Deze krijg je samen met een leuke "goodie bag"!
Heb jij de catalogus nog niet? Mail me dan op jmemeurs@hetnet.nl en ik zorg dat je tegen portokosten eentje toegestuurd krijgt.

We maken deze avond onder andere een doosje.
We maken alvast een kerstkaartje....
En omdat niet iedereen al in de KERST "MOOD" is maken we ook nog een
schattig klein mini albumpje in de kleuren wit/kraft/en Go Wild papier.


Verder heb ik een aantal retired stempels en andere leuke dingen te koop.
En pssssttttt.... niet verder vertellen maar ik verloot een paar dingen!!!!!

 Vandaag ben ik al heerlijk bezig geweest met de "goodie bags"...
Zo leuk altijd om te doen.

Alleen pfff wat mij betreft zitten er te weinig uren in een etmaal.
Ik heb altijd zoveel leuke ideetjes in mijn hoofd alleen ontbreek de tijd.

Op 1 september gaat ook de nieuwe Herfst/Winter catalogus in!
Ik plaats 1 september ook een verzamel bestelling. Betekend dat je hier gratis je spullen op kun halen.
Bestel je meer dan 100,- dan stuur ik het gratis naar je op binnen Nederland.

Natuurlijk kun je ook zelf demonstratrice worden en van ALLE Stampin'Up voordelen en leuke dingen genieten. Ik vertel je er graag alles over en deel mijn creatieve ideetjes graag met je.

Stuur je verzamelbestelling VOOR 1 september naar jmemeurs@hetnet.nl


tot snel 
groetjes Jolan


Geen opmerkingen: