woensdag 30 maart 2016

Extra gratis Stampin'Up materialen / Creations by Jolan

Aiaiai...... noch 1 nachtje tot het einde van de Sale-a-bration!!!!!!!

Deze keer iets anders. Geen kaartje of doosje maar twee project life pagina's. Want ja ook die materialen kun je bestellen bij Stampin'Up. Project life i de maier om op een snelle manier je foto's te archiveren met de juiste teksten er bij zoals WIE, WAAR, WAAROM enzv....

Voor deze twee pagina's heb ik GEEN kant en klare kaartjes gebruikt. Ik vond het gewoon leuk om die eens zelf te maken.

Ik sta zelf niet graag op de foto maar heb toch de stoute schoenen aangetrokken om deze ook eens te gebruiken.












Ik heb elke keer ruzie met de opmaak van mijn blog. Mehhh... ik ben echt niet zo handig als het soms lijkt hoor. Maar voor nu wil ik bv een tekst naast de layout plaatsen hieronder. Maar tja het gaat gewoon niet zoals ik wil. Dat is vast heel herkenbaar denk ik.



Op de foto mijn vriendin in Portugal waar ik heel graag verblijf. Niet alleen het mooie weer maar de rust en het niets moeten ..... 
Het eten smaakt er heerlijk, de mensen zijn vriendelijk en JA JE KUNT ER OOK SUPER SHOPPEN. Ik koop daar namelijk graag bij de Chinees (de Action is er niks bij) diverse spullen voor mijn workshops. Op die manier heb ik vaak de leukste dingen... Helaas ga ik niet zo vaak als ik zou willen want de Vliegtickets zijn tegenwoordig aardig aan de prijs. Zeker met al die rare gebeurtenissen in de wereld is Portugal enorm in trek en dat merk je aan alles.





De onderstaande aanbieding is nog steeds geldig.

Bestel je voor 60 euro aan Stampin'Up producten dan krijg je gratis een pakje Dimensionals. Bestel je voor 120,- euro aan Stampin'Up producten dan ontvang je gratis een pakje Dimensionals en een Snail adhesive runner. Let op .... deze actie loopt tot vrijdag 1 april. Bestel je via mijn webwinkel dan krijg je het via de post toegestuurd.

Morgen gaat de laatste Sale-a-bration bestelling er uit....
Mail me je wensen lijstje door op creationsbyjolan@gmail.com
voor 20:00 en ik zorg er voor.

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: