vrijdag 11 maart 2016

Stampin'Up Party Peeps / Creations by Jolan

Hey hallo welkom op mijn blog.
Wat was het toch een heerlijk weer vandaag. Het was echt genieten......
Ik heb vanmorgen lekker in de buiten manege paardgereden. Ik voelde me net een zon tomaatje toen ik er af kwam. Blijkbaar was ik nogal inspannend bezig geweest.

Toen ik thuis kwam heb ik snel wat kadootjes gemaakt. waaronder deze Party Peep.
Lol zo noem ik het maar. Zijn ze niet schattig deze kuikentjes.
Ze zijn gemaakt met de stempel/die set Playful Pals. In de eerste instantie vond ik deze set gewoon te duur. Maar na het zien van enkele voorbeelden was ik verkocht.


De stempelset kost 42,- (50 stempels) en de dies kosten 42,-  Dit is samen 84,- euro.
Maarrrr laat deze set nu ook al bundel aangeboden worden met 15% korting. Yippie dat komt deze set op 71,25. MAAR ZAL IK HET NOG LEUKER MAKEN. Je mag namelijk GRATIS een extra artikel uitzoeken bij elke 60,- euro die je bestel. DUS BINGO..... wie wil dit nu niet!!!!!

Klik mijn webwinkel rechtsboven aan en neus lekker rond. Mocht je besluiten om STampin'Up matrialen te bestellen kun je natuurlijk ook gewoon een mailtje sturen naar creationsbyjolan@gmail.com Of heb je vragen dan kan dat ook.









Tot snel weer groetjes Jolan
creationsbyjolan@gmail.com

Geen opmerkingen: