zaterdag 19 november 2016

Stampin'Up aanbiedingen met hoge kortingen by Creations by Jolan


Whoop, whoop,
Maandag 21 november heeft Stampin'Up een extra kortings actie genaamd Extravaganza. Hieronder aan dit bericht vind je de geselecteerde artikelen met de nieuwe prijzen soms wel met 40% korting. Geef op tijd je lijstje door dan ga ik mijn best doen om dit voor je te bestellen. Wacht NIET te lang want voor sommige artikelen geldt op=op ZE zijn dan uitverkocht en komen dan niet meer terug. Er zijn twee lijstjes een ALLEEN geldig op 21 november en een lijst geldig van 21 tot en met 28 november. GEEF JE LIJST DOOR VOOR ZONDAG 20 UUR. Ik kan je niet garanderen dat alle producten uit de Extravaganza ook daadwerkelijk geleverd worden. Stuur je lijstje naar creationsbyjolan@gmail.com

Heb je een credit kaart shop dat heerlijk zelf in mijn online winkel {hier} of rechts boven op mijn blog. Op die manier weet je zeker dat je bestelling compleet is.

Onderstaande aanbiedingen zijn dus alleen geldig op 21 november !










Heb je vragen mail me gerust
Veel shop plezier
Groetjes Jolan
creationsbyjolan@gmail.com

Geen opmerkingen: