zaterdag 5 november 2016

First Stampin'Up Aid box using Bunch of Blossom stamp set

Een hele goedendag allemaal,
Zoals sommige van jullie weten zit ik vandaag op het Stampin'Up OnStage Event in Amsterdam.
Echt zo gaaf om daar weer aanwezig te mogen zijn.....

Ook een aantal van mijn teammies zijn er. Voor sommige is het de eerste keer. Sommige zijn al vaker geweest maar dan nog kan deze Stampin'Up EHBO doos best heul handig zijn wanneer iedereen als eerste de nieuwe voorjaars catalogus in handen krijgt!








Nieuwsgierig wat er in deze Stampin'Up EHBO doos zit en waarom.....
Klik maar eens op het filmpje hieronder.


Mocht er dus tussendoor iets niet goed gaan met de meiden dan zijn ze door mij goed voorbereid.
Want van al dat nieuws dat je te zien krijgt op zo'n dag...... Lol.

Overmorgen heb ik een filmpje van mijn gewone swaps en wat daar dit keer voor een leuks inzit.
In ieder geval geen tjokola....


Tot snel weer groetjes Jolan

Woensdag  9 november heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook kunt vinden op facebook en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: