maandag 31 oktober 2016

Een Stampin'Up Booo.... to you / Creations by Jolan

Goede "boo" dag allemaal.....
Eindelijk kan ik mijn "swap" kaartjes laten zien.
Ik deed mee aan een Swap via Stampin'Up. Daarvoor moest ik 10 kaartjes maken.
 Deze stuurde ik op naar Christa en van haar kreeg ik 10 verschillende weer teug.

Dit was mijn kaartje. Daarvoor ben ik heerlijk aan het kliederen geweest met inkt op Aquarel papier in diverse kleurtjes oranje. IK gebruikte de stempel Cookie Cutter Halloween met pons om die leuke figuurtjes uit te ponsen. 

Een stukje Washi tape en Burlap ribbon er onder en wat gekke enge spinnen maken het
de kaartjes "af"! Ik ben gek op Halloween en zou wat dat betreft best in Amerika willen wonen.
 Maar ik woon op een heel mooi stukje Nederland wat ik niet snel zal verlaten. Dus ik hoop elke keer maar dat ik genoeg geld kan sparen om zelf een trip naar de States te kunnen maken.


Hoe vinden jullie mijn "Spooktacular" kaartjes?

Vrijdag 28 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: