maandag 10 oktober 2016

Stampin'Up Merry Christmas workshop / Creations by Jolan

Ja, ja ik weet ik heb mijn blog weer een beetje verwaarloost .....
Maar denk nu niet dat ik niks aan het doen ben achter de schermen.
Echt wel hoor. 

Voor morgenavond 11 oktober staat de workshop Vintage Kerstkaartjes op de planning.
Ik heb nog 1 plekje over. We beginnen om 19:30 tot ongeveer 21:30. De kosten zijn 12,50€ dat is inclusief de materialen koffie/thee en wat lekker.
Heb je zin geef je dan op via creationsbyjolan@gmail.com


Volgende week dinsdag 17 oktober heb ik hier de workshop "foto frame". Die is toch wel zo gaaf.....
We vullen een foto frame in onderstaande kleuren. Ook hier is nog een plekje beschikbaar.
We beginnen om 19:30 tot ongeveer 21:30 uur. De kosten zijn 20,00€ en dat is ook inclusief de materialen met koffie/thee en wat lekkers


Twee weken geleden ben ik heerlijk met mijn wederhelft naar Texel geweest.
Het was super weer (25grdn) en wat hebben we genoten....
Daarom 25 oktober de workshop projectlife. We gaan heerlijk aan de slag met foto's en kaartjes.
We beginnen om 19:30 tot ongeveer 21:30. Ook deze workshop kost 12,50 en is inclusief materialen koffie/thee met wat lekkers.
Hebben jullie gezien welke kit ik gebruikt heb?
Dit is de Stampin'Up Hello Lovely kit.
Bestel je eigen kit zodat je thuis lekker verder kunt.


De Hello Lovely Project Life kit kost 19,50. (art.nr: 141668)
Dit is inclusief stempeltjes. 
De accessoire kit kost 22,- (art.nr: 142687)

Bestel je de kaartjes kost jouw workhop 7,50 ipv 12,50
Bestel je ook de accessoire kit 
DAN IS JOUW WORKSHOP GRATIS



Ennn het is bijna Halloween .... 
lol dat wil ik niet zo maar voorbij laten gaan dus ik ben lekker aan de slag al. 
Wil je ook een Halloween attentie ontvangen van mij?
Stuur dan je naam en adres naar creationsbyjolan@gmail.com
en rond 30 oktober krijg ook jij een vlop in je brievenbus!



 Ik doe ook mee met een Stampin'Up "rakje" (uitwisseling)
Dus..... 10 kaartjes in de maat 3 x 4 inch. Deze gaan morgen op de bus.
Ik ben zo nieuwsgierig wat ik terug krijg.


Zoooo nu heb ik de schade toch wel een beetje ingehaald?
Morgen weer een berichtje
groetjes Jolan

 Ohww enne vrijdag 14 oktober plaats ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up. Ik verzorg graag jouw wensen lijstje. Boven de 75,- gratis verzending binnen Nederland.Mail je lijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
tot morgen....

Geen opmerkingen: