zondag 30 oktober 2016

A Spooky Stampin'Up treat for you / Creations by Jolan

Nou?  ..... Hou ik me een beetje aan mijn woord om elke dag wat te posten hier 
op mijn facebook, blog, pinterest en instagram?
Ik dacht het wel. Lol.
Ik heb  voor de verandering WEER die leuke Stampin'Up zakjes gebruikt voor deze tractatie.
Ik heb een stukje spinnen papier gesneden er in geschoven. Daarin heb ik deze "OOG" ballen geschoven. Omdat ze best dik zijn lukte het me niet om er meer dan 4 in te doen. Het plastic gaat dan zo straks staan dat je de boenkant dan niet goed dicht krijgt. 

 Nu maar hopen dat er kindertjes aan de deur komen. Deze keer ben ik voorbereid en heb ik een "gek" lampje in de tuin aan zodat ze weten dat ze mogen aanbellen. Ik ben heel benieuwd.

groetjes Jolan 
Vrijdag 28 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

1 opmerking:

Sarah zei

Leuk gemaakt. Ziet er inderdaad wat eng uit, maar als het maar lekker is!