donderdag 27 oktober 2016

Stampin'Up doosje met handcreme van het Kruitvat / Creations by Jolan

Hey, hallo welkom op mijn blog. Zoals belooft zou ik een filmpje maken van hoe ik die leuke Handcrème doosjes van het Kruitvat gemaakt. Maar door de griep lukte het mij niet om zo snel een filmpje er van te maken. Maar ik voel me al wat beter en hier is het Stampin'Up doosje "meets" Kruitvat.

Ik had er een aantal tubbetjes gekocht en wist nog niet precies wat ik van plan was. Recht op of in een doosje? Zucht hoe moeilijk kan het zijn.



Ik ben als eerste maar eens begonnen om cardstock te zoeken in dezelfde kleur als de tubetjes handcrème. Gelukkig is dat niet zo moeilijk want Stampin'Up heeft zo veel kleuren cardstock. Mmmm de tweede foto geeft door het verkeerde licht niet de juiste kleuren aan. Op de foto hierboven kun je wel duidelijk zien welke kleuren ik gebruikt hebt. Namelijk Melon Mambo en Elegant Eggplant. Om in dezelfde stijl te blijven van de tubetjes heb ik de stempel " Maroccan Nights" gebruikt. Met wat Goud accenten erbij had ik precies de juiste stijl te pakken.







Veel plezier met het kijken. Heb je nog vragen omdat iets niet duidelijk is mail me gerust. Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen op creationsbyjolan@gmail.com



Maat van het cardstock: 15,5 x 17 cm
Ril de lange zijde op: beide rillen op 3 cm (of  3 en 14 cm wanneer je door wil tellen)
Ril de korte zijde op: 3 op 7  op 10  en op 14 cm


Hoe gaaf is dit wel niet..... 
Er komt een nieuwe set met Thinlits uit die perfect passen bij de Thinlits op pagina 193. 
De Squares, Circles en Ovals!!!!!!!! Hoe gaaf is dit wel niet.

Je kunt ze nu al reserveren en bestellen bij mij. Ik ben zo "flieft" op deze set.
Op 1 november ga ik een verzamelbestelling plaatsen bij Stampin'Up. 
Wil je mee bestellen dan kan dat. 
STUUR EEN MAILTJE NAAR CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM

EN WEET JE WAT NOG LEUKER IS .........
De onderstaande sets zijn met 25% korting te bestellen.
ALLEEN IN DE MAAND NOVEMBER!!!!!!!!!


Profiteer van deze actie en stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
Iedere klant ontvangt ook een leuk kadootje in zijn bestelling Ennnn....
bestellingen boven de 75,- worden GRATIS in Nederland verstuurd.

Tot snel weer groetjes Jolan

Vrijdag 28 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: