zondag 23 oktober 2016

Stampin'Up baby kadoosjes / Creations by Jolan

Hoi, hoi,
De griep heeft mij nog steeds in z'n greep maar ik had baby kadootjes gekocht 
en die moesten toch echt in een leuk doosje verpakt worden.


Tussendoor ben ik aan de slag gegaan om toch een leuk doosje te bedenken voor deze tweeling.
Want deze schatjes moesten ook een leuk doosje krijgen. Binnenkort zal ik weer een filmpje maken van dit leuke kleine doosje waar precies een mutsje en een paar sokjes in passen. Daar heb ik nu echt eventjes geen puf voor.


Tot snel weer groetjes Jolan

Vrijdag 28 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: