dinsdag 11 oktober 2016

Stampin'Up friends / creations by Jolan

Hey Hallo,

In de winkel had ik van die leuke kleine tubetjes handcrème gekocht.
De meeste waren in Kerst kleuren zodat ik leuke kadootjes kan maken voor mijn vriendinnen.
Ik had ook twee paarse en twee roze er bij gedaan....


Schattige kleurtjes en omdat ik afgelopen zondag bij Helene 
op visite ging heb ik er snel een doosje om gemaakt.


Weet jij al welke kleurtjes bijpassend cardstock ik gebruikt heb?
Hi, hi Melon Mambo en Elegant Eggplant.
Dat is nu het leuke van Stampin'Up er is altijd wel een kleurtje cardstock wat er bij past.


Ik heb er een you tube filmpje van gemaakt maar dat heb ik voor komende 
maandag ingepland staan. dus nog eventjes wachten.

Bij Helene aangekomen kregen we een rondleiding in haar nieuwe huis. Wat heeft ze het gezellig ingericht en wat een SUper leuke "werk" workshop kamer heeft ze.
Samen met Maaike en Karin hebben we de hele tijd zitten beppen aan maar zijn we vergeten om an ons viertjes een selphie te maken hoe dom....

Dus onderweg naar huis snel een fotot gemaakt in de auto en de naar Helene gestuurd als dank je wel voor de gezellige middag en het overheerlijke appeltaartje wat ze gebakken had.


 
Dank je wel voor het kijken. Groetjes Jolan

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: