dinsdag 25 oktober 2016

There is much to celebrate / Creations by Jolan


Ik had aan een lieve vriendin gevraagd om deze leuke en lekkere pompoentjes naar Nederland te sturen. In Amerika is gewoon zo veel meer en leuks te krijgen dan hier in Nederland. Gelukkig weet ze van mijn USA verslaving af want die is heel erg ...... Want wat van ver komt is vaak veel leuker laten we eerlijk zijn!!!! Ik ben gek op sommige dingen die hier helaas niet of slecht te krijgen zijn. Soms ben ik in de gelegenheid om zelf een weekje te gaan maar dat lukt niet altijd en dan is zei zo lief om eea op te sturen.  Zo ook dus deze leuke pompoen snoepjes. Zeg nou zelf die vragen toch om wat leuks mee te doen.








Ook nu WEER heb ik zo'n handig plastic zakje gebruikt van Stampin up. Deze heb ik gevult met de snoepjes en dicht gemaakt met een oranje lintje. En zoals de tekst op de stempel al zegt er is te veel ..... 















De Stampin'Up stempelset die ik gebruikte is de Here's to Cheers set. Deze was samen met de bijbehorende stansen mijn nummer een om uit de herfst catalogus te bestellen. Ik zou het geweldig vinden als deze set straks in de nieuwe catalogus zou komen..... Maar tja dat weten wij helaas nooit!








Hoe gaaf is dit wel niet..... 
Er komt een nieuwe set met Thinlits uit die perfect passen bij de Thinlits op pagina 193. 
De Squares, Circles en Ovals!!!!!!!! Hoe gaaf is dit wel niet.

Je kunt ze nu al reserveren en bestellen bij mij. Ik ben zo "flieft" op deze set.
Op 1 november ga ik een verzamelbestelling plaatsen bij Stampin'Up. 
Wil je mee bestellen dan kan dat. 
STUUR EEN MAILTJE NAAR CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM

EN WEET JE WAT NOG LEUKER IS .........
De onderstaande sets zijn met 25% korting te bestellen.
ALLEEN IN DE MAAND NOVEMBER!!!!!!!!!


Profiteer van deze actie en stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
Iedere klant ontvangt ook een leuk kadootje in zijn bestelling Ennnn....
bestellingen boven de 75,- worden GRATIS in Nederland verstuurd.


Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

1 opmerking:

Eveline zei

Leuke snoepjes! En leuk verpakt.