maandag 17 oktober 2016

Stampin'Up mood bord display Stamper / Creations by Jolan

Hey hallo, welkom op mijn blog.
Via facebook kwam een herinnering naar boven. En wel uit 2014 toen ik voor Stampin'Up mocht werken met de nieuwste materialen. Hoe gaaf was dat wel niet om te werken met de NIEUWSTE Stampin'Up materialen die niemand nog gezien had.

En dat jouw werkjes dan daar staan te pronken in Brussel op het OnStage Event van Stampin'Up.
Blijkbaar waardeerden ze wat ik gemaakt had want een jaar later werd ik weer gevraagd om dit te doen. Jippie hoe cool is dat wel niet.
Al had ik toen wel een probleem! Ik zou naar de Stampin'Up Conventie in Utah gaan.
Maar niet getreurd ....... Ik mocht mijn voorbeelden meenemen naar Utah.
Natuurlijk hebben jullie destijds de voorbeelden allemaal op mijn blog en mijn facebook wel gezien.









Ook dit jaar werd ik weer gevraagd door Stampin'Up om met de nieuwste materialen wat projectjes te maken. Helaas mag ik jullie die nog niet laten zien en zoals jullie op de foto zien worden ze goed bewaakt door een van onze honden. 

Lol.... "durf eens aan dit doosje te komen" met nieuwe Stampin'Up materialen.
Jullie moeten echt nog een hele tijd wachten voordat ik ze mag laten zien.
Solly


Vrijdag 21 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen vanaf 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.
Voor meer info stuur een emailtje naar creationsbyjolan@gmail.com

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.


Geen opmerkingen: