woensdag 19 oktober 2016

Stampin'Up Gusseted Cellophane Bags / Creations by Jolan

Hey, Hallo.Oke dag 3 van mijn uitdaging om 2 weken lang iets te plaatsen op mijn blog.Zoals gisteren al gezegd had ik nog iets achter de hand gehouden voor als mijn baksels niet zouden lukken......Hiervoor heb ik de Stampin'Up Gusseted Cellophane bags gebruikt. Deze zijn zo leuk en handig. Je zult ze vaak voorbij zien komen hier. Ik had heerlijke mini appeltaartjes gebakken. Maar tja deze moesten ook leuk verpakt worden. Daar zijn de Stampin'Up Gusseted Cellophane Bags zo handig voor. 

Ik heb een strook design papier gesneden van 7 cm breed en een ril gemaakt op 2 en op 6 cm.
Deze strook duwde ik voorzichtig in het zakje zodat de bodem uit elkaar ging staan. Op die manier kon het appelcakeje er precies in. Ik knipte de uitstekende strook af tot ongeveer 3 cm boven het zakje en ponste met de Scalloped Tag Topper punch. Dit vouwde ik samen met 1 cm van het zakje om en door middel van een nietje zette ik het vast.










Met wat restjes lint en papier maakte ik wat banners en de tekst.... HOE TOEPASSELIJK
 "Calories don't caunt today"
 uit de set Party with Cake art.nr: 140669. Mocht je, je afvragen welke kleur inkt ik gebruikt heb? Dat is de kleur Mint Macaron. Een van mijn favoriete kleuren.















Omdat ik deze zakjes zo leuk vind krijgt iedereen die voor vrijdag 20 uur een bestelling plaats van minimaal 50,- euro er een gratis pakje van 25 stuks GRATIS bij!

Stuur je verlanglijstje dus voor vrijdag 21 oktober 20:00 uur naar creationsbyjolan@gmail.com

Vrijdag 21 oktober heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up. Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland. Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: