zaterdag 29 oktober 2016

Stampin'Up Halloween kaartjes deel ll / Creations by Jolan

En dan nu deel twee van de swap kaartjes die ik heb mogen ontvangen.
Ook deze zijn echt weer zo leuk.
Iedereen nogmaals heel erg bedankt.
Ik vond het SU-per leuk om aan mee te doen.

Deze is van Marianne Valk

Deze is van Eveline van Heijst (helemaal uit Falls Church USA)

Deze is van Sylvia Verhulst

Deze is van Timber Halbesma

En de laatste is van Janny van de straat

Tot snel weer groetjes Jolan

Maandag 7 november heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: