donderdag 5 januari 2017

Kerst krans verpakking door Creations by Jolan Meurs



Jeeeeetje.....
Ik zie dat ik vergeten ben deze leuke kerstverpakkingen hier op mijn blog te plaatsen.
Ik had bij de Albert Heijn een doos gekocht met 20 grootte Kerst kransjes om daar iets leuks mee te doen voor mijn paarden vriendinnen en de meiden die hier thuis een paard op stal hebben staan!
Toch leuker om te krijgen dan een kerstkaartje.






De Stampin'Up papieren zakjes zijn echt ideaal wanneer je snel kadootjes wil maken zoals je in het filmpje kunt zien. (sssttttt ik heb er maar 3 zelf opgegeten. Lol!)


Natuurlijk kun je er ook iets anders in stoppen en er een andere draai aan geven. Ik denk dan bv aan een lekker zeepje en dan een Valentijn uitvoering.


Alle Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Wil je iets weten mail me gerust.


Groetjes Jolan







Geen opmerkingen: