woensdag 25 januari 2017

Nieuwe workshops by Creations by Jolan

Hey hallo leuk dat je er weer bent. 
Afgelopen weekend ben ik druk geweest met het voorbereiden
 van mijn workshops voor komende tijd.

Op dinsdag 31 januari gaan we deze lantaarn decoreren met de Stampin'Up set "Vertical Garden kit".
Nu maakt bijna iedereen er van die vetplantjes van. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo van de vetplantjes en doe ik er liever andere dingen mee.
Ik heb nog 3 plekjes voor deze workshop. De kosten voor deze workshop zijn 19,50€
Dit is inclusief materialen en thee/koffie met wat lekkers
Lijkt het jou ook leuk om deze workshop hier in Wageningen te komen volgen geef je dan op via creationsbyjolan@gmail.com

De volgende workshop staat gepland op dinsdag 7 februari.
We maken dan diverse Valentijn kadootjes en twee kaartjes. 
Want hoe leuk is het wel niet om iemand te verrassen!
Er zijn nog 3 plekjes vrij voor deze workshop.
De kosten zijn 12,50€ 

Extra workshop op donderdag 9 februari
We gaan een theedoos, tissuedoos of andere doos bekleden met deze gave bloemen 
uit de Stampin'Up set "Vertical Garden" 
De kosten voor deze workshop zijn 15,00€
Er is nog maar 1 plekje vrij hiervoor.

 Wacht niet te lang met opgeven voor de workshops want VOL=VOL
Er is nog maar beperkt plek. Geef je op via:
creationsbyjolan@gmail.com

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: