donderdag 14 juni 2018

Stampin'Up Darling Label punch box idea's door creations by Jolan





Hey hallo welkom weer op mijn blog en dit keer met een super leuke "PUNCH BOX"!
Punch box denk je misschien? Ja, op bladzijde 209 van de nieuwe catalogus staat hij. Had je hem al gespot? Ik hou altijd heel erg van stempels met bijpassende ponsen. De stempel set "Darling label" zit dus verpakt in een mooie ijzeren doos van 20,3 x 20,3 x 7 cm.











Toen ik hem uitpakte was de doos groter dan ik dacht. Maar ideaal om mijn "BLENDS" straks in te bewaren.

Erin zitten natuurlijk de stempels maar ook twee kleurtjes inkt te weten Grapefruit Grove en Night of Navy, een fijn clearblokje en natuurlijk de pons.











Wanneer je naar onderstaand filmpje kijkt zie dat ik er ook wat leuke voorbeeldjes mee gemaakt heb.




EN WEET JE WAT NOG LEUKER IS...... bestel je bij mij deze geweldige mooie "TIN"  dan krijg je van mij 3 gratis "mini Gable"doosjes en 3 gratis kraft "pillow"doosjes bij je bestelling. En Psssttttt niet verder vertellen maar ik stuur het ook nog eens GRATIS op binnen Nederland.







Wil je gebruik maken van deze aanbieding stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
Ik verzorg met alle plezier jouw Stampin'Up
bestelling.
Groetjes Jolan




Geen opmerkingen: