zaterdag 9 juni 2018

Stampin'Up kaartenkit "Notes of Kindness" workshop 19 juni


Hey hallo,
Pfff daar was ik weer. Ik heb een nieuwe Laptop omdat mijn oude nu toch echt aan vervanging toe was.....Helaas lukte  het me niet om een aantal oude app's terug te zetten en die nieuwe app's daar moest ik toch wel even aan wennen. Maar ik heb er nu een gevonden waarmee ik redelijk overweg kan om de filmpjes te bewerken. Dus "voila" een nieuw filmpje.

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de kaarten kit "Notes of Kindness" ECHT EEN GEWELDIGE KIT. Lieve kleurtjes echt een van mijn favoriet uit de nieuwe Stampin'Up catalogus. Perfect om mee te nemen met vakantie,

Je kunt hem bestellen via mij. Je kunt de complete kit bestellen met stempel. Of de navulling van deze kit.









Op dinsdag 19 juni geef ik deze SUper leuke workshop in Wageningen. We maken dan de 4 kaarten met bijbehorende envelop. De kaartenhouder en we decoreren deze met de stempel set "Tropical Chic". Aan de verpakking hangen we dan ook nog een mooi label.


Lijkt het je leuk om deze workshop in Wageningen te komen volgen? Geef je dan op via creationsbyjolan@gmail.com. We beginnen om 19:30 uur. De kosten zijn 17,50€ Dit is inclusief ALLE materialen (dus ook de lipbalm, bloemenzaadjes en doekjes)





Nieuwsgierig naar de kaarten kit en de inhoud van de kado verpakking? Klik dan op het filmpje hieronder. Vergeet niet het duimpje omhoog aan te klikken. Je doet mij er een groot plezier mee.





Veel foto's zijn zoek of staan op een andere plek in de computer dus vandaag eens een andere foto.

Heb je vragen of wil je iets bestellen dan kan dat via creationsbyjolan@gmail.com
Gratis verzending va 50,- binnen Nederland


Geen opmerkingen: