vrijdag 29 januari 2021

3d Cadeau doosje met de "Love You Always treat box" en met de Hemelse Hortensia set van Stampin'Up.


Hey hallo welkom hier weer op mijn blog. Leuk dat je een kijkje komt nemen. Deze keer heb ik de kant en klare doosjes van Stampin'Up gebruikt. Ze heten "Love You Alwayas treat box" Ze zijn heel erg bruikbaar en er past van alles in zoals jullie in het filmpje kunnen zien. Toen ik het de eerste keer uit de verpakking haalde had ik wel even van ??? Maar het viel reuze mee hoe ze in elkaar gevouwen moeten worden. 


Ik heb het doosje versierd met de Hemelse Hortensia stempelset met bij behorende stansen. Hij is er in het Nederlands en in het Engels. Ook het bijpassende papier is "HEMELS" Lol. Nee grapje. Het is namelijk in een van mijn favoriete kleuren.


Zie je die mooie bol vol met kleine bloementjes. Echt te leuk om te maken. 

Daarbij gebruikte ik de mini stansmachine van Stampin'Up. Een lekker klein en handig ding heerlijk voor dit soort dingen. Je hebt al heel snel heel veel kleine bloementjes.



Wil je het filmpje zien hoe je het doosje in elkaar zet. Klik dan hieronder op de foto.

"Cute" doosje toch? 
Heb je vragen of wil je Stampin'Up producten bestellen dan kan dat door een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com

Tot snel maar weer. Groetjes Jolan






Geen opmerkingen: