vrijdag 5 februari 2021

ZELFMAKEN. Verpakking voor de handgelletjes van Bath & Body Works.


Hey hallo. Welkom weer hier. Vandaag heb ik een leuke verpakking gemaakt voor de handgelletjes van Bath & Body Works. Wist je dat je sinds december online kunt bestellen in Nederland. In Maart komt er ook een fysieke winkel. Nu is het wel zo dat er niet het nieuwste van het nieuwste instaat. Maar toch staan er heel veel heerlijke dingen in. Betekend voor mij niet meer zo veel sjouwen wanneer ik weer naar de USA ga. Tja wanneer.....


De verpakking voor de hand gel is snel en gemakkelijk na te maken. Ik heb deze keer het gratis Sale-a-bration papier gebruikt. Je kunt kiezen voor gratis artikelen bij iedere 60,- aan Stampin'Up producten. Maar dat wisten jullie vast al wel.

Wil je de verpakking voor de handgel van Bath & Body Works namaken klik dan op het plaatje hieronder. Dan kom je vanzelf op mijn you-tube kanaal waar ik uitlek hoe je deze verpakking kunt maken.


Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com
Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd. Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart. De verzendkosten zijn 5,95€ Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd. 

Tot volgende keer Groetjes Jolan 

Geen opmerkingen: