maandag 15 maart 2021

#tutorial Zelf maken een doosje voor die kleine heerlijke mini carré wafelkoekjes.

Hey hallo welkom weer hier op mijn blog. Ik zag dat ik dit kleine doosje hier nog helemaal niet aan jullie heb laten zien. Ondertussen heb ik alles al weggeven en heb ik niets meer om wat extra foto's te maken. Jullie zullen het dus met deze foto moeten doen. Mijn excuus.

Ik had een zak met allemaal van die mini choco wafel koekjes gekocht. Natuurlijk kun je die gewoon uitdelen maar ik maakte er een leuk doosje omheen. 

Hoe ik deze doosjes maakte kun je {HIER vinden op mijn you-tube kanaal. Het gebruikte papier kon je gratis krijgen tijdens de sale-a-bration. Helaas is dit niet meer geldig maar ik wilde dit leuke doosje toch met jullie delen. 

De sale-a-bration duurde deze keer maar 2 maanden ipv 3 maanden. Dat is expres gedaan want komende zomer komt er nogmaals een sale-a-bration periode van 2 maanden aan waarbij je dus wederom GRATIS artikelen krijgt bij iedere 60,- die je aan Stampin'Up materialen besteld. 


Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd. Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart of paypal. De verzendkosten zijn 5,95€ Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd. Bestel je voor 200,- € of meer dan ontvang je van mij een extra kadootje via de post. 


Tot snel. Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: