woensdag 17 maart 2021

#tutorial Zelfmaken Kitkat kaart


Hey hallo leuk dat je weer een kijkje hier komt nemen. Voor vandaag heb ik deze leuke kaart staart. Een kaartje met inhoud. Echt te leu.... euh lekker. Binnen in zit een kitkat. Wist je dat je verschillende smaken kitkat smaakjes hebt? Ik heb hier de gewone gebruikt en de gouden uitvoering.




Ik heb bovenstaande kaart gestuurd voor de "Echte Post Is Zo Veel Leuker". Wil je hier meer over weten kijk dan eens op facebook bij #epizl 

Wil je weten hoe ik deze gave kaart maakte. Klik dan op de afbeelding hieronder. Daar laat ik je precies zien hoe je deze kaart na kunt maken.


Vergeet daar niet op het duimpje omhoog te klikken. Wil je niks missen abonneer je dan op mijn you-tube kanaal. 

Alle gebruikte Stampin'Up materialen kun je bestellen via creationsbyjolan@gmail.com of in mijn webwinkel rechtsboven in mijn blog. Tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: