zondag 31 januari 2010

de taart is uit de mal!


Blond.... ik ben vergeten foto's te maken.Sorry. Maar de taart is uit de mal. Ik heb hem even in de magnetron gedaan en toen er flink mee op het aanrecht geslagen. Flats daar wastie. En het viel me nog mee. Ik heb hem met een mes bijgesneden en met een verf afbrander (die wordt lekker heet) bijgewerkt. Mijn Tupperware vorm is ook nog heel. Mijn man vind het allemaal maar niks. Tja dat snap ik best wel. Maar ik heb Lol! Het is een soort Charlotte met aarbeienschuim aan de binnenkant. Ik heb gisteren snel een slagroom spuit gekocht want de bovenkant is nog erg lelijk. Ik was van plan slagroom toefjes er op te spuiten en dan een papieren bloem er op vast te steken.... (ik moet nog wel kijken of het lukt om slagroom te maken van zeep) Lol.

Maaaaaarrrrrrr ik heb zo veel mooi nieuw scrappapier gekregen gisteren dat ik eerst lekker rustig ben gaan zitten om alles te bekijken. Ik heb een hele grote kit gekregen van Bo Bunny Jazmine.... Die is zo gaaf! Verder heb ik nieuw papier van WeR, October afternoon, My Mind's Eye, ColorBok echt daar wordt ook ik helemaal blij van.

Komende week verwachten we al de eerste nieuwe lijnen in de winkel. Tilda (uit Finland) zal ook binnen komen (incl. twee nieuwe lijnen) als de bode tenminste op tijd is!!!! Magnolia (ook het magazine) komt en twee nieuwe lijnen van Imaginisce, Flutter (Making Memories)komt binnen. Dus jullie snappen dat het een dolle boel weer wordt in de winkel.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ben heel erg benieuwd naar de taart.... Maarre doe je er echte slagroom op???

Ik heb ook al zoveel mooie papiertjes!
Heb helemaal geen zin in werken! Wil scrappen!!!!! Hahahahahaha

Lfs!

Heidie zei

fijn dat het gelukt is de taart uit de vorm te halen. En heel veel succes en plezier met je nieuwe papiertjes.

groetjes Heidie