donderdag 21 januari 2010

Ik ben dit weer zo zat!


Pfffffffff zijn jullie dit weer ook zo zat! Ik verlang naar een lekker voorjaars zonnetje. Na het zien van al die leuke home deco spullen in de winkel moest ik eea in mijn huis ook aanpassen. Ik ben stapel op lila/paars namelijk. Ik heb een foto gemaakt van een klein hoekje. Jullie begrijpen dat dit niet alles is wat ik gekocht heb...... Lol! Nieuwe kussen op de bank, mooie bos bloemen, glazen vaas gevuld met blauw druifjes, kaarsen ed. Yes laat het voorjaar maar beginnen.

7 opmerkingen:

MvM-design zei

Hihi Jolan, ik ben het ook zat hoor!! Heb m'n bloggie maar in her voorjaar gesoken en ook de narcissen doen hun best hier in de kamr! Tot straks! ;)

Heidie zei

dat ziet er erg gezellig uit. Laat het voorjaar nu maar komen.

groetjes Heidie

nicolet zei

Allen dit kleine stukje ziet er al geweldig uit, laat staan de rest... Gezellig he zo het voorjaar in huis te halen!! het mag idd wel snel komen...
Groetjes Nicolet

scrappingtwins zei

het ziet er gezellig uit, af en toe moet je eens veranderenn.
Onze vader heeft vandaag onze gekleurde wand van de huiskamer een nieuw kleurtje gegeven. En nu nog wat leuke items kopen en dan heeft de kamer weer een andere look.

groetjes marjan en ella

*~SCRAP-GEK~* zei

Hoi Jolan, ik ben dit weer ook zoooooo ZAT!!! :-( Laat het voorjaar maar weer komen! Heerlijk! Volgens mij moeten we nog even geduld hebben...het gaat van de week weer flink vriezen! Grrr! Groetjes Marije.

*~SCRAP-GEK~* zei

ps. je hoekje ziet er super uit...word je helemaal vrolijk van!

Groetjes Marije.

Je@net zei

Oh ja, van mij mag het ook lente worden! Kan niet wachten tot het zover is.....
Vond het zooo jammer dat ik vorige week af moest zeggen. Maar de paar dagen rust hebben me wel goed gedaan, voel me nu een stuk beter!