zondag 11 juli 2010

"luv" Holland!



Nee vandaag geen foto van een hondje dat Oranje aanmoedigd maar een zeepketting in de kleuren rood/wit/blauw! En solly ik geef geen workshops. Daar heb ik helaas geen tijd voor maar dat zullen jullie hoop ik wel begrijpen.
Ik heb 12 van deze zeepkettingen gemaakt. Misschien wisten jullie het al maar ik ga 25 juli naar de CHA in Chicago. Heel vervelend..... Tja jullie willen toch allemaal graag met de nieuwste en leukste producten werken op het Fairy Tail weekend in oktober....

10 opmerkingen:

marga zei

Ziet er wel heel Hollands uit, Jolan!!!
En ikke ben helemaal niet jaloers hoor, ahummmmmmmmmmmmmmmm.
Wooh, naar Chicago, staat ook nog op mijn lijstje, maar nu eerst naar Londen ;)

groetjes

Het zonnetje in huis zei

Jij bent in elk geval al in de stemming :-)

leuke ketting.

Groetjes, jaimie

Riet zei

ohhh wat een prachtige zeepketting Jolan.

Liefs Riet.

Lea zei

Mooie ketting Jolan!
En ik ben ook helemaal niet jaloers ofzo hoor..... maar mocht er iets tussen komen ik ga graag in jouw plaats, hahahaha
Tot zaterdag! groetjes Lea

MvM-design zei

Super lief Jolan!!

Ennuhhhh nuhhhhhhh echt niet jaloers *kuch* :)))

scrappingtwins zei

ja die zeepkettings zijn erg leuk, het zal zeer zeker in de smaak vallen bij die amerikanen.

groetjes en veel liefs de twins.

we zien je zaterdag.

Heidie zei

wat een mooie zeepkettingen heb je gemaakt. Die zullen vast en zeker in de smaak vallen.

liefs Heidie

Heidie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Creations by Jolan zei

jammer we hebben verloren...... geen feest dinsdag

loes de groot zei

mooie zeepketting!
enne alvast heel veel plezier op de cha : )

grtz mij
loes