woensdag 14 juli 2010

nog 11 dagen tot vertrek naar CHA Chicago!

Komende dagen zal ik jullie proberen op de hoogte te brengen wat er allemaal voor een nieuws uitkomt op de CHA. Euh... ik neem aan dat jullie net zo nieuwsgierig zijn als ik! Mochten jullie het niet leuk vinden dan dusse niet kijken komende 11 dagen!!!!!!!!!

Ik begin met Graphic 45! Ik vind dat heel mooi papier maar persoonlijk best moeilijk en kies dan vaak voor de achterkant. Dit keer zitten er embellishments bij die ik helemaal top vind.





6 opmerkingen:

Riet zei

ohhh Jolanda dit is zeker prachtig.
begint bij mij al te kriebelen.

Liefs Riet.

Het zonnetje in huis zei

Wat een prachtige spullen!

groetjes, Jaimie

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

ja de embellishments zijn zeker erg leuk, wij vinden het papier soms ook moeilijk. we zijn benieuwd naar de rest van de previeuws. laat maar komen.

tot zaterdag

veel liefs de twins

MvM-design zei

Ben het helemaal met je eens, vind G45 geweldig!!
Tot vrijdag!!;)

Unknown zei

Ohhhh dat lint.....

Wil meer zien!!! Hahahahaha

Lfs!

Heidie zei

ben benieuwd naar alle mooie spullen die jullie allemaal gaan kopen in Amerika.

liefs Heidie