zaterdag 19 april 2014

Schattige kaartjes door Jolanda Meurs

Hallo Allemaal,
Ja ik weet ik ben op dit moment een hele slechte blogger.
Mijn Facebook pagina hou ik wel goed bij maar hier vergeet ik vaak eea te plaatsen.
Daarom maar eventjes snel een aantal kaartjes van een van de workshops een paar weken geleden.
 Thank you (Zva Creative CRW-04CB-104)

 Zva Creative (CR-06CA-107)
 Tijdens die workshop hebben we gestempeld met Versamarc op Vellum en dit bestrooid met witte embossing poeder. Daarna is het verhit. 
De stempels zijn ingekleurd op de achterkant en voorzichtig uitgeknipt.
 Thinking of you Zva CreativeCRW-07CA-133)
Thank you Zva Creative ( CRW-07CA-129)


  Een hele eenvoudige techniek maar met een super leuk resultaat.
Ik geeft bijna elke twee weken workshops in Wageningen.
Heb je interesse hierin of een leuke Stampin Up party bij jou thuis mail me dan op jmemeurs@hetnet.

Fijne Paasdagen en wie weet tot ziens op een workhop hier in Wageningen of op locatie!




Geen opmerkingen: