zondag 13 april 2014

Vrolijk "Pasen" by Jolanda Meurs

Vrolijk pasen!
Het is al bijna Pasen en Jolanda zal Jolanda niet zijn als ze voor een aantal mensen een leuk kadootje maakt.
Ik heb vandaag een teamdag van Stampin up en daar kun je natuurlijk niet met lege handen aankomen.
Ik heb voor de Gastvrouw een leuk kadootje gemaakt. 
Voor al het werk (want dat is het zeker) dat ze heeft gehad met de organisatie.



 Ik had de Spiral flower al een tijdje in huis maar nog niks mee gedaan.
Werd toch wel tijd want hij is super leuk op alles op te fleuren.

Ook is er een demo jarig dus gelijk nog een ander doosje gemaakt ook voor haar.
Nu maar hopen dat ze het beide leuk vinden.
Wat denken jullie.....


De Petite Petals blijven leuk.
Ik snap heel goed dat ze regelmatig op backorder staan.

gebruikte materialen:
Stempels: Petite Petals, Dutch Sentiments, You're lovely, Gorgeous Grunge
Ponsen: Petite Petals, Deco labels Collection, Circle pons 3,5 cm, Word Window, Spiral Flower, Itty Bitty Shapes, Little Leaves Sizzlits
Inkt: rushed Curry, Perfect Plum, Old Olive
lint: Seambinding Very Vanilla
Papier: Polka dot Parade, Cardstock Old Olive

2 opmerkingen:

SiódmyAnioł zei

Beautifully decorated!

Unknown zei

Dat ziet er gezellig uit Jolanda. Ik ben ook dol op de petite petals. Ik zag trouwens tussen mijn swaps dat ik met jou heb geruild in Houten, maar ik heb je helemaal niet herkend.
Volgende keer beter dan maar.
Wie weet op 14 Juni.
Liefs Angelique