zaterdag 4 oktober 2014

Ben jij een van de gelukkige? Jolanda Meurs



Hallo Allemaal het is vandaag World Card Making day. 
Een hele leuke actie voor vandaag was dat je genomineerd werd. 
Een kaartje maakte en weer 3 nieuwe mensen nomineerde.
Ook ik werd genomineerd en dit is wat ik bedacht heb.
Een kaart omgebouwd tot pocket met daarin een klein kaartje.
Beide in Herfst tinten. Ondanks dat geel en oranje beslist niet mijn kleuren zijn
ben ik best tevreden over het eindresultaat.

Het leek mij vandaag ook een goed idee om de prijswinnaars bekend te maken.
De prijzen zijn gevallen op de volgende lootjes.
Twan vond het een hele eer om deze te trekken.
De banner is gewonen op nummer 610, het mini album kerstklok met stempel op nummer 603 en het andere minialbum met stempel is gevallen op nummer 606. 
Ben jij een van de gelukkige mail me dan op jmemeurs@hetnet.nl

Maandag rond 18 uur heb ik een extra bestel ronde.
Vergeet niet te kijken bij de weekley deals en de clearance rack in mijn webwinkel!

De aanbiedingen van afgelopen week gelden tot en met maandag vergeet dus niet om op tijd je bestelling door te geven op jmemeurs@hetnet.nl 
Bestellen met creditcard kan natuurlijk ook in mijn webwinkeltje.


De Pick a pack of Paper actie!!!!
 Kom gezellig in mijn team en ontvang behalve de extra kortingen
6 maanden lang elke maand een gratis pak papier. 
Klik op de afbeelding voor meer info of stuur me een email. 



EXTRA HOGE KORTINGEN...........
Klik op de foto voor een overzicht of kijk in mijn webwinkel.
Vergeet niet je bestelling door te geven voor maandag 18 uur.

Fijne dag allemaal


2 opmerkingen:

nicolet zei

Je herfstcreatie is echt super gaaf geworden!!
Groetjes Nicolet

scrappingtwins zei

Mooi kaartje gemaakt. Twan je mag er wel blij bij kijken om zo'n leuk nieuws te brengen. lol
En jolan dank je wel voor de nominatie.
groetjes de twins