donderdag 23 oktober 2014

Kleuren SU-per challange 60 / Jolanda Meurs

Hallo allemaal.

Na al dat Stampin Up Conventie nieuws is het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging 
bij het SU-per Challange blog.
Deze keer een kleuren uitdaging. Smoky Slate, Soft Sky en Lost Lagoon.
Dit zijn toch wel mijn favoriete kleuren.


Ik heb twee kaartjes gemaakt. Eentje voor Shelli Gartner de Co-founder van Stampin Up!
Ze was de dag voor de Conventie jarig.
En een voor mijn downline Ilse van Vliet die ook jarig was tijdens de Conventie.


Voor de achtergrond heb ik de stempel "I love Lace" gebruikt.
De bloem is de stempel "Bloom for You"
Door verchillende laagjes te maken krijg je een leuk effect.


Tot gauw


2 opmerkingen:

nicolet zei

Ooh wat zijn ze super leuk!!
Ik denk dat ik ook maar weer eens mee doe met de kleurenchallenge.
Groetjes Nicolet

Creations by Jolan zei

Dat zou super leuk zijn Nicolet.