donderdag 4 december 2014

"Best wishes" Challenge #66 / Creations by Jolan

 Hallo Allemaal

Het is weer tijd voor een leuke Challenge op het SU-per challenge blog.

De uitdaging was: gebruik een "banner" op je kaart!


Dit is wat ik er van gemaakt heb.
Ik  heb weer mijn favoriete kleuren gebruikt.
Whisper White, Lost Lagoon en Crumb cake.


Wil je de gebruikte artikelen weten kijk dan eventjes op de filmrol hieronder.
Wil je wat bestellen mail het door op jmemeurs@hetnet.nl en ik zorg er voor.
Natuurlijk kun je ook in mijn webwinkel met je credit card bestellen en
 UPS bezorgd het keurig bij jou thuis.



Ik ben best tevreden over het resultaat!
Met een beetje extra bling krijgt zo'n kaartje gelijk een hele andere uitstraling.
Je zou hem ook kunnen maken met hartjes en dan voor de Valentijn gebruiken.
Wil je ook mee doen met de challenge? Post je kaartje dan "hier"
en maak kans op een leuk prijsje!

Tot gauw
groetjes Jolan


Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

SoStampFul zei

Wat een prachtige kaart, kleuren zijn schitterend en en en vind het gewoon de mooiste!