woensdag 24 december 2014

Vrolijk Kerst feest / Jolanda Meurs


Hallo Allemaal,

Deze keer geen leuk projectje maar via deze weg wil ik iedereen fijne Kerstdagen wensen.
Ook iedereen die een moeilijke tijd door maakt. Want het is niet voor iedereen een vrolijk Kerstfeest.


Alle Kerststempels zijn weer opgeruimd en we gaan verder met leuke sneakjes uit de nieuwe Voorjaars catalogus en de Sale-a-bration Folder. Heb jij de Catalogussen nog niet? 
Stuur me dan eventjes een emailtje en tegen vergoeding van de porto stuur ik je ze toe.


Persoonlijk vind ik dit een van de "beste" en leukste Catalogussen tot nu toe.
 Heel gevarieerd en voor iedereen wel wat wils! 
Beetje valentijn, moederdag, voorjaar en ook wat om leuke mannenkaarten te maken.


6 Januari begint ook de Sale-a-bration. Betekend bij elke 60 euro die je besteld dat je
hieruit leuke dingen gratis mag bestellen............ En echt geloof me, het water loopt je uit de mond.
Leuke stempels, papier, lint, knoopjes, en zelfs Blendabilities zijn GRATIS te bestellen!!!!!

Wie wil dit nu niet.

Ook wanneer je nu instap en zelf hobby demo wordt zijn er leuke aanbiedingen.
Wil je er meer over weten mail me op jmemeurs@hetnet.nl 
Ik zou het leuk vinden jou in mijn team te mogen ontmoeten en deel graag 
mijn creatieve ideetjes met jou!

Tot gauw!


Geen opmerkingen: