dinsdag 2 juni 2015

Stampin'Up Party time / Jolanda Meurs

 Afgelopen zaterdag had ik hier thuis een klein feestje ter gelegenheid van de nieuwe Stampin'Up catalogus 2015-2017. Ik had allemaal leuke voorbeelden gemaakt van wat er 1 maand daarvoor al te pre-orderen was. Hebben jullie het allemaal voorbij zien komen op mijn facebook pagina "Creations by Jolan". Nee? klik dan {hier} om naar mijn pagina te gaan en like deze pagina. Op die manier blijft je
altijd op de hoogte.








Het was reuze gezellig. Een aantal Team members waren er ook. Altijd leuk om elkaar eventjes te spreken en ideetjes uit te wisselen.

Natuurlijk had ik ook twee make and takes bedacht die we gemaakt hebben onder het genot wan allerlei lekkers. Degene die nog geen Catalogus hebben kwamen deze ook ophalen en voor iederee had ik natuurlijk een aardigheidje.

Kortom een leuke en geslaagde dag.

1 opmerking:

Sarah zei

Ook mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆