woensdag 17 juni 2015

Vaderdag kaart / Jolanda Meurs


Hey hallo,
Leuk dat je weer eventjes een kijkje neemt op mijn blog. 
Vorige week dinsdag gaf ik hier in Wageningen de workshop mannen kaartjes.
Een van die kaartjes is de onderstaande kaart. 
Is hij niet schattig . 
Ik had voor iedereen een template gemaakt zodat ze thuis ook nog deze leuke kaartjes konden maken. 



Voor de strik heb ik de Bow builder pons gebruikt.
Het bloesje is met een embossing mal door de Big shot gegaan maar helaas is dat slecht te zien.


Ik heb maar twee stempeltjes gebruikt van de Stempel Guy Greetings.
Maar wat een leuke bruikbare stempel dat ik die niet veel eerder ontdekt heb!
Volgende week dinsdag om 18 uur ga ik weer bestellen.


Bedankt voor het kijken.
Groetjes Jolan



Built for Free Using: My Stampin Blog




Geen opmerkingen: