vrijdag 12 februari 2016

Stampin'Up "Be mine" / Jolanda Meurs



Oei.... ik zag dat ik afgelopen maandag voor het laatst hier op mijn blog iets had geplaatst. Terwijl ik nog zo veel leuke dingen voor jullie heb klaar staan......





Ik had voor deze gelegenheid van die leuke potjes gehaald bij de Action. Lol ze zijn maar 0,50 eurocent. Ik kom daar altijd vandaan met de leukste dingen...... Meestal met de verkeerde dingen, dus niet hetgeen waar ik voor heen was gegaan.



Ik heb de potjes gevuld met Jellie bean snoepjes. Drie kleurtjes en dus drie smaakjes. Natuurlijk kun je er ook Smarties in doen. Ik dacht dat je die net als in Amerika op kleur kunt kopen.....











Met een leuke banner en wat bling maak je toch echt de "blits" tijdens Valentijn. De tekst en de banner komen uit de stempel set Bloomin'Love. (art.nr. 140643 € 21,-) Natuurlijk kun je hem vaker gebruiken en niet alleen met Valentijn.

Dat was het weer voor vandaag. Tot morgen.....


Dinsdag avond gaat er weer een verzamelbestelling uit.
Wil je mee bestellen dan kan door een mail te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com Je betaald dan geen extra verzendkosten

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: