zaterdag 6 februari 2016

Stampin'Up Valentijn Mini album / Creations by Jolan


“Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten! Het is bijna Valentijnsdag en daarom showen we vandaag een heleboel SUperleuke en mooie pro-jecten die alles te maken hebben met het thema “Love is in the Air”.Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin’ Up!
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!



Hallo welkom op het blog van Creations by Jolan. Als het goed is ben je hier gekomen via het blog van Dominique. Heb je genoten van haar projectje en een berichtje achter gelaten? Ik heb voor deze blog hop een mini albumpje gemaakt. Natuurlijk is het leuk om die te bekijken wanneer ik hier allemaal foto's zou plaatsen!
Maar het is nog leuker wanneer je het albumpje via het filmpje bekijkt. Want dan zie je pas alle flapjes en andere leuke dingen. In het filmpje laat ik zien welke materialen ik gebruikt hebt. Dat ga ik hier dus niet nog eens doen. Heb je vragen er over of wil je iets weten kun je me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com Bedankt voor je bezoekje.



En wat vond je er van?
Ik zou het leuk vinden wanneer je een berichtje achter laat onderaan mijn blog.
Hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!


Het volgende blog is van Diana van Otterlo
Mocht je de weg kwijt raken helemaal onderaan staat nog een lijstje van alle deelnemers.







Jolanda Meurs   Je bent nu hier!!!


21 opmerkingen:

Leoni BG zei

Wat een mooi album Jolan. Ik had hem ook al life mogen bewonderen in Dordrecht, toch? SUper gedaan.

Stampin & More zei

Heel erg mooi Jolan! Mijn voorkeur gaat toch uit naar een "papieren" album. (Maar dat wist je al;-))

Yolanda Pasterkamp zei

Een prachtig album Jolan. Gezellig met een video erbij, top!

LookAroundTheCorner zei

Oh leuk zeg dit album ik ben gek op albums.

Unknown zei

hartstikke gaaf Jolan!! X

Dominique zei

"Live" is'tie nog mooier! Echt gaaf gemaakt Jolan!

Anoniem zei

Ook ik had hem al in het "echie" bewonderd! Gaaf project!

kaneeltje zei

Ook ik mocht er al bij kwijlen in Dordrecht, prachtig ! Leuk dat je er een filmpje bij geplaatst hebt !

Eveline zei

Geweldig leuk album Jolan en leuk die video erbij.

DB zei

Super mooi en leuke video. Groetjes, Danielle

Caro's Kaartjes zei

SUper gaaaaaf album! En erg leuk dat je 'm nog even via de video wat beter laat zien.

Sandra Korten zei

Hij is in het echt nog mooier! ik heb hem echt verschikkelijk staan te bewonderen. Prachtig, Jolan!

De Stempelolifant zei

Het album is ontzettend leuk geworden

Angélique zei

Een prachtig album wat in het echt nog mooier is! ;-) Bedankt voor het mee-hoppen :-)

Carola Creations zei

Wat een leuk album, heel gaaf.

Lia zei

Prachtig! Wat een werk is dat geweest.............

Monique zei

Wat een prachtig album is dit toch! Leuk dat je het in een filmpje laat zien, dat geeft toch een veel beter idee dan alleen foto's.
SUper!

Made by Krealien zei

Wat een gaaf album.
Groetjes Carolien

lovely things zei

Super gaaf album!! En dank je wel voor het filmpje.. dat "kijkt" toch beter :-)

Hillie zei

Prachtig dit album! Zo mooi verzorgd. Leuk dat we nog even alles konden zien op de video. Dank je voor de inspiratie!

Lotte zei

Hier is maar een woord voor: WAANZINNIG!