zaterdag 24 juni 2017

Baby Boy tasje en Baby Boy kaartenhouder / creations by Jolan meurs


Hey hallo welkom op mijn blog. Super leuk dat je hier weer een kijkje komt nemen.
Zoals ik al tijdens het laatste blog bericht vertelde had ik zelf ook 2 leuke projectjes gemaakt voor het Memories and More Event.

Ik had een super leuk "kaarten hoesje" gemaakt waar drie kaarten en drie envelopjes in pasten.
Je kon hem maken in het baby blauw, baby rose of in het goud. Het gouden setje laat ik je volgende week zien. Niet iedereen heeft iets in rose of blauw......
Het MORE staat er dus voor dat je ook hele andere projectjes kunt maken met
de Stampin'Up kaartjes "Bundle of Love"!
Dat maakt dit Event nou juist zo leuk.

Op de voorkant zit een project life kaartje en de tekst heb ik uit een ander kaartje uitgeknipt.
Wat extra embelishments zoals "Hearts & Stars", "Corrugated Elements" en "Metallic Enamel Shapes" mogen niet ontbreken. Je vind dit alles op blz 196 in de nieuwe Stampin'Up catalogus.
Het kaartenhoesje wordt gesloten met het nieuwe Mettalic-Edge ribbon in de kleur goud.

De gemaakte kaartjes staan aan het begin van dit topic!
Ook deze zijn gemaakt met de project life kaartjes set "Bundle of Love"


 De genen die mij kennen weten dat een doosje of tasje niet mag ontbreken bij mij.....
Schattig toch dit tasje. Hij sluit met een magneetje. Op de voorkant is dat afgewerkt met een steentje "Faceted Gems" zie daarvoor blz 197

Nu zie ik jullie verlieft kijken naar het "foliantje"  whahah lol OLIFANTJE!!!!!!
Die komt uit de nieuwe set "A little Wild" op blz 108.
Ik heb het Olifantje ingekleurd met de "Water Color Pencils" en de "Blender pen".

ALLE STAMPIN'UP MATERIALEN ZIJN VIA MIJ TE BESTELLEN.

Wil jij de beschrijvingen ontvangen van de twee gemaakte projectjes? Bestel voor 50,- € aan Stampin'Up materialen VOOR vrijdag 30 juni  20:00 uur en ontvang de beschrijving bij je bestelling. Mail je verlanglijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com


Voor vragen en of bestellingen kun je mailen naar creationsbyjolan@gmail.com

tot snel weer groetjes Jolan

Geen opmerkingen: