donderdag 22 juni 2017

Memories and More Event / Creations by Jolan



Hoi, hoi, gezellig dat je hier weer een kijkje komt nemen. Afgelopen zaterdag vond hier in Wageningen het Memories and More Event. Wat was het gezellig.
We begonnen om half 11 met thee/koffie en een heerlijk warm appelgebakje. Want ja ook de inwendige mens moet goed verzorgd worden. Helene had twee SUPER leuke voorbeelden gemaakt met de project life kaartjes uit de "Bundel of Love" Memories & More Card pack.  Een gave Layout en ze liet zien hoe leuk je kon variĆ«ren met de Photo Pocket Pages die je op bladzijde 191 vind.


In de kit zaten onder andere bovenstaande materialen. Ook ik had een extra voorbeeld gemaakt van een layout en een project life pagina.

"Lovely Friend"
Ik ben begonnen met een vel 12 x 12 inch Very Vanilla. Uit de kaarten set "Bundle of Love" heb ik een aantal neutrale kaartjes gezocht en deze verspringend op het vel geplakt. Omdat ik het een beetje saai vond heb ik een aantal cirkels gestanst uit de set "Stitched Shapes Framelits" dit maakt de layout wat speelser. Mijn "Lovely Friend" komt uit de nieuwe thinlits set "Lovely Words" deze kun je ook los gebruiken. Voor het evenwicht in de layout heb ik een aantal houten elements gebruikt uit "Hearts & Stars". Om eerlijk te zijn wanneer ik nu deze layout bekijk is hij toch nog niet af..... Ik denk dat ik met de Stempelset "Timeless Textures" de achtergrond nog iets ga bewerken.


 Op de foto mijn grote vriend Wish. We hebben samen al veel dalen en pieken beleeft. Op mjn prive facebook lees je meer over ons mocht je dat leuk vinden.


De kaartjes van de "Memories
& More" sets zijn heerlijk om te verwerken. In een pakje zitten ook cardstock stickers en acetate kaartjes. De gebruikte kleuren zijn Sahara Sand, Soft Sky en Very Vanilla. Door deze kleuren overal te laten terg komen krijg je weer een geheel. Natuurlijk had ik nog niet alle kaartjes gebruikt maar ik ga zeker komende zomer hier verder mee aan de slag.














Tijdens deze dag had ik ook nog twee leuke workshops bedacht. Maar daarover zaterdag meer in een ander blog bericht.

Het volgende Memories & More staat gepland op 9 en 10 september. Je kunt je opgeven via totallycoolcardkit@gmail.com MAAR WACHT NIET TE LANG WANT VOL IS VOL!!!!


Komende zondag avond ga ik weer een verzamel bestelling plaatsen bij Sampin'Up. Ik verzirg graag jouw bestelling. Boven de 75,- is de verzending naar jouw huis gratis. Vergeet niet je punten op de klanten aart bij te schrijven en voor iedere klant een leuk doosje.
Stuur je lijstje naar creationsbyjolan@gmail.com

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: