woensdag 26 juli 2017

Coloring the beautiful Stampin'Up Floral Statements stampset.

Hey hallo welkom op mijn blog.
Leuk dat je een kijkje kom nemen. Gisteren heb ik een aantal nieuwe teamleden mogen inschrijven bij Stampin'Up. Zei hebben gebruik gemaakt van de SUPER leuke actie die tot 31 Juli loopt. Betaal 129,-€ en je ontvangt producten met een totale waarde van 262,50€ In een ander berichtje op mijn blog {hier} vind je meer informatie er over.

Wil je op de hoogte gehouden worden van andere Stampin'Up acties. Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief hier rechts op mijn blog.



Ik heb een aantal basis kaartjes gesneden van craft kleurige cardstock. Deze zijn 10 x 10,5 cm.

Met VersaMark inkt heb ik uit de stempelset "Floral Statements" de tekst "Hello" gestempeld en daarna bestrooit met witte embossing poeder ook van Stampin'Up.

Met de "Water color"potloden kun je de bloemen en de blaadjes mbv een blenderpen inkleuren.
Tada....
Een paar teksten uit se stempelset "Banners for You" maken de kaartjes af.


Is het je niet helemaal duidelijk klik dan op het onderstaande filmpje.
Abonneer je op mijn you-tube kanaal en mis niks.


Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com
30 Juli gaat de laatste verzamelbestelling er uit van deze maand. De ACTIE is dan nog  geldig waarbij je bij iedere 60,-€ die je besteld aan Stampin'Up materialen je een coupon krijgt van 6,-€ die je dan weer kunt besteden in de maand Augustus




Deze Stampin'Up producten zijn verkrijgbaar via creationsbyjolan@gmail.com 
30 Juli doe ik de laatste verzamelbestelling van de maand Juli. Wil je mee bestellen dan kan dat. 

Deze maand gratis verzending via Kiala.
Ook tellen de punten mee voor je klantenkaart.




Geen opmerkingen: