dinsdag 9 oktober 2018

Kerst workshop 20 oktober. Kom jij ook.....

Hey hallo.... ja daar ben ik weer. Ik heb nog steeds geen hobby/workshop ruimte en de meeste spullen zitten in kratjes opgeruimd. Heel erg frustrerend want ik heb zoveel leuke ideetjes in mijn hoofd maar ik kan amper iets vinden tussen al mijn spullen. Vorige maand heb ik daarom maar eea zelf extra besteld bij Stampin'Up om deze SUper leuke Stampin'Up workshop voor te bereiden. En ik moet eerlijk zeggen Leuk is hij zeker geworden. Het is een soort flip/flap houder met daarin diverse kaarten/enveloppen en labels. Leuk om te maken, geven of krijgen.
Deze workshop word om die reden dan ook door mij op een andere locatie gegeven. En wel bij Create Wise in Bennekom. Een fijne ruimte waar ik gebruik van mag maken.
Rechts alvast een tipje van de sluier. We gaan werken met traditionele kerst kleuren. Cherry Cobbler en Mossy Meadow.

De dag begint om 10:30 uur en rond 15:30 gaan we opruimen. Mocht je de workshop niet af krijgen? Geen probleem. In je workshop tas zit een handleiding/beschrijving  om thuis verder af te maken. Lol of nog een nieuwe te maken. Want geloof me "DEZE WORKSHOP IS ECHT TE GEK".








IK HEB NOG TWEE PLEKJES OVER. JE KUNT JE OPGEVEN TOT ZATERDAG 13 OKTOBER wacht dus niet te lang want VOL=VOL en ik weet zeker dat jij spijt krijg. De workshop is inclusief tas met alle benodigdheden, koffie thee met wat lekkers en een lichte lunch. en STTtttt.... voor iedereen een leuk kadodoosje.


OPGEVEN KAN VIA: creationsbyjolan@gmail.com



Zie ik jou 20 oktober?

groetjes Jolan Meurs

Geen opmerkingen: