vrijdag 2 november 2018

You can create it oktober




Hey hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Deze maand ziet het blog bericht er anders uit.... Waarom? Ik ben met twee vriendinnen naar Amerika en zal daar naar het Stampin'Up feestje gaan. Stampin'Up bestaat 30 jaar. Whoehoe hoe gaaf. Wil je er meer over weten volg mij dan op facebook. Voordat het zo ver is gaan wij daar eerst nog een lekkere vakantie houden.
 
 
Dit is wat ik gemaakt heb met de oktober kit. Ik ben alvast wat Kerstkaartjes aan het maken. Je kunt er nooit te vroeg mee beginnen.
Natuurlijk zijn ook de andere dames aan de slag gegaan. Helaas heb ik op dit moment nog geen foto's van hun projectjes maar ik plaats wel alvast de linkjes zodat jij zo door kunt klikken.
 

 Hier vind je het blog van Helene  

Dit heeft Heike Fallwickl gemaakt
 
Dit heeft Anja Luft gemaakt.

Het projectje van Fanny Mine uit Oostenrijk

en als laatste uit de UK Louise Sims
 

Mocht Jij ook deze kwartaal kit willen ontvangen dan kan dat door een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com  Je ontvangt dan in je doosje de kit van de maand Oktober, November en December voor 17,50€ inclusief porto.


Groetjes Jolan




Geen opmerkingen: