zaterdag 1 februari 2020

Stampin'Up Ladybug easelkaart door creations by Jolan

Hey hallo, Ja ik weet het is een half jaar geleden dat ik wat op mijn blog geplaatst heb. Schande..... Maar zoals sommige van jullie weten heb ik een SUper leuke baan aangeboden gekregen bij de Universiteit in Wageningen en daar gaat veel vrije tijd in zitten. Maar elke week/twee weken geef ik nog steeds leuke workshops hier in Wageningen. Dit plaats ik wel op mijn facebook pagina "Creations by Jolan" maar niet hier op mijn blog. Waarom.... Het is gewoon best veel werk om alles bij te houden. De projectjes geef ik vaak weg aan collega's. Maar ik heb belooft om zaterdag 1 februari mee te doen aan een bloghop. Deze staat op mijn facebook pagina [hier] 







Ik heb de stempelset "little Ladybug" gebruikt. Deze is echt zo schattig. Vinden jullie ook niet? Geef je, je eigen Stampin'Up party dan kun je hem GRATIS bestellen bij een bedrag van 375,-€ En weet je wat nog leuker is. Vanaf 4 februari kun je ook de stansen bestellen.

Ik heb 4 leuke Easel kaartjes gemaakt. De afbeeldingen heb ik ingekleurd met de Stampin'Up Blends. Voor het rood gebruikte ik de kleur Real Red. Met deze kleur rood komen de Lieveheersbeestjes het beste tot hun recht.




Zou je deze stempelset graag in je bezit willen hebben. Stuur je verlanglijstje dan door naar creationsbyjolan@gmail.com. Je lijstje verzorg ik graag en wordt gratis naar je huis gestuurd.
Ohw p.s. ik beloof dat ik wat vaker van me zal laten horen op mijn blog. En anders ga je naar mijn facebookpagina die is altijd "up to date".

Groetjes Jolan en tot snel.

Geen opmerkingen: